×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قربانی: امیدوارم غیبت بازیکنان مصدوم تأثیری در بازی با العین نداشته باشد
تسنیم گزارش می دهد:

پیروز قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل استقلال با العین امارات در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال کار سختی دارد، اما امیدوارم با نمایش خوب العین را شکست دهد. بازیکنان جوان استقلال باید از حقانیت خود و فوتبال ایران دفاع کنند. تیمی که مقابل استقلال قرار می‌گیرد، از لحاظ سخت‌افزاری، مبلغ قرارداد بازیکنان و امکانات قابل مقایسه با استقلال نیست، اما شاگردان منصوریان توانایی شکست این تیم را دارند.

«استقلال تا به اینجای لیگ قهرمانان هم کار بزرگی کرده است»، وی با بیان این جمله درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: قطعاً حضور هواداران می‌تواند کمک کند، اما اصل فوتبال براساس تاکتیک مربیان و تفکرات بازیکنان است. اگر همه چیز خوب باشد، استقلال می‌تواند حریفش را شکست دهد. استقلال برای بازی با العین دو سه بازیکن مصدوم دارد و گویا به این دیدار نمی‌رسند و دست مربی بسته است، اما خوبی تیم به ساختار مناسبش است و هر بازیکنی در این قالب تاکتیکی قرار می‌گیرد، خودش را نشان می‌دهد. امیدوارم غیبت بازیکنان مصدوم تأثیری روی عملکرد تیم نداشته باشد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: در بازی تک حذفی، مهم این است که در زمین خودت گل نخوری و بتوانی در زمین حریف گل بزنی. بازیکنان استقلال باید در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل العین باهوش بازی کنند.

قربانی در پاسخ به این سؤال که «آیا استقلال در صورت عبور از العین، می‌تواند تا فینال آسیا صعود کند؟»، گفت: این استقلال نیاز به تقویت دارد و در چند پست باید بازیکن بگیرد. هر کسی بگوید استقلال به فینال می‌رسد، درست نیست و سطح توقعات را بی‌جهت بالا برده است. برای رسیدن به فینال آسیا، استقلال باید چند بازیکن خوب جذب کند.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.