×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شد؛ توزیع ۱۴۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان كم برخوردار شهرهای لالی و هفتكل

مرحله هفتم و هشتم از رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با توزیع ۱۴۰۰بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش دو نهاد حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرهای لالی و هفتکل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این بسته ها که شامل کیف، دفتر خط دار و نقاشی، بسته مداد رنگی، خط کش، تراش، مداد سیاه و مداد قرمز، خودکار و جا مدادی است به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی این شرکت تهیه گردیده و میان دانش آموزان کم برخوردار توزیع گردید.

با هماهنگی به عمل آمده قرار است در فاز بعدی این رزمایش، بسته های نوشت افزار تهیه شده میان دانش آموزان کم برخوردار تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی شهرستان اندیکا توزیع گردد.

این مراسم با حضور مهندس قباد ناصری مدیرعامل، جمعی از مدیران این شرکت، فرماندار و امام جمعه هفتکل و همچنین فرماندهان سپاه، روسای آموزش و پرورش، روسای ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرهای لالی و هفتکل برگزار شد.

در مرحله قبلی از اجرای رزمایش مومنانه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد ۷۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان مسجدسلیمان توزیع گردید.

پیش از این و طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ نیز شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تعداد ۹۲۰۰ بسته نوشت افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع نموده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.