×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه معاون عمرانی استان و مدیرعامل شیرین شهر

در جلسه معاون عمرانی استان و مدیرعامل شیرین شهر مطرح شد.

ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه شیرین شهر بعنوان راه گشا و بازوی عمرانی استان

به گزارش روابط عمومی شیرین شهر در نشست مشترکی که سه شنبه یک آذر ماه با حضور دکتر خانچی معاون امور عمرانی استاندار خوزستان، سیدنور و فرهادزاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره شیرین شهر در دفتر معاون استانداری خوزستان برگزار شد ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در شیرین شهر تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

موضوع ظرفیت نهضت ملی مسکن، طرح جامع شیرین شهر و برنامه ریزی جهت اسکان ۱۷ هزار پرسنل شاغل در طرحهای توسعه نیشکر و صنایع جانبی با توجه به قریب ۱۹ هزار پرسنل شاغل این طرحها که هم اکنون جهت سکونت روزانه به اهواز و شهرهای نزدیک در سفر هستند، موضوع سهامداران شیرین شهر به عنوان تنها شهر در مجموعه شهرهای جدید کشور که در آن شرکت به صورت سهام تقریبی ۶۰درصد در مالکیت وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید، که تا کنون بطور کامل تعهدات بودجه ای خود را انجام داده و نقش آن به عنوان عامل کلیدی در رشد و رونق عمومی منطقه مشهود میباشد. از سوی دیگر لزوم مشارکت بیشتر شرکت توسعه نیشکر به عنوان طرف دوم سهامدار شهر در اجرای تعهدات و در نهایت ترغیب و تشویق پرسنل تحت پوشش جهت سکونت در شیرین شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در پایان مقرر گردید با استفاده از ظرفیتهای شورای مسکن استان، دستگاههای خدمات رسان، حمل و نقل جاده ای و توسعه زیرساختهای شهری همکاری اجرایی و عملیاتی بیشتری در شهر جدید انجام دهند. در پایان مقرر گردید، موضوعات مطروحه در جلسه آتی شورای مسکن استان و با حضور استاندار محترم و ئمعاون وزیر راه و شهرسازی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.