×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در اماکن دولتی توقیف می‌شوند

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: مجوز توقیف تاکسی‌های غیر فعال صادر شد و ‌بازرسان سازمان، تعداد ۱۷ تاکسی متوقف و غیرفعال را شناسایی و توقیف کردند.
تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در اماکن دولتی توقیف می‌شوند

امیر صفی‌خانی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با دستور معاون دادستان تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در اماکن دولتی توقیف می شوند.

وی با بیان اینکه تاکسی‌ها بر اساس آیین نامه اجرایی مکلف به فعالیت در خط‌مسیر مشخص شده در پروانه بهره برداری هستند، افزود: با بررسی‌های صورت گرفته تعدادی از افراد تاکسی‌ها را در خطوط به‌ کارگیری نمی‌کنند که با جلسات برگزار شده با معاون دادستان اهواز، مجوز توقیف تاکسی‌های غیر فعال صادر و ‌بازرسان سازمان، تعداد ۱۷ تاکسی متوقف و غیرفعال در ادارات را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: مالکین تاکسی‌های مذکور در کمیته انضباطی سازمان حاضر و‌ مطابق ضوابط و آیین نامه انضباطی اقدامات لازم صورت گرفت و این روند طی ماههای آینده ادامه خواهد داشت.

صفی‌خانی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که با هر گونه بی‌نظمی برخورد می‌کنیم و در راستای بهبود ناوگان حمل‌ونقل عمومی تاکسی در سطح شهر اهواز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق ۱۳۷ و بازرسین مستقر در سطح شهر شکایات خود را به سازمان گزارش کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، دومین جلسه کمیته انضباطی در سال ۱۴۰۲ جهت رسیدگی به تاکسی‌های غیرفعال و متوقف در سطح شهر و اماکن دولتی برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.