×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقویت گشت ادارات و سازمان‌ها برای پیشگیری از وقوع جرائم

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بر لزوم افزایش گشت ادارات و سازمان‌ها در راستای پیشگیری از وقوع جرائم و حوادث تاکید کرد.

علیرضا باوی با بیان این که رفع خلاءهای موجود نظارتی در سطح شهر موجب پیشگیری از وقوع برخی جرائم می‌شود، گفت: تقویت واحدهای گشت بازرسی سازمان‌ها و ادارات در جهت حفاظت از اموال و امکانات خود، یکی از اقداماتی است که می‌تواند موجب افزایش امنیت و در نتیجه کاهش برخی جرائم علیه بیت‌المال شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری استان خوزستان، وی با تاکید بر این که همه سازمان‌ها باید در حفاظت از اموال خود اهتمام بیشتری ورزند، تصریح کرد: قطعاً عدم هماهنگی در این حوزه موجب می‌شود اهداف مدنظر محقق نشود.

باوی گفت: یکی راه‌های پیشگیری از وقوع جرم، بیان اهمیت پیشگیری و آگاه‌سازی عموم از عواقب آن جرم است اما در کنار این‌ها نباید از شناسایی علل وقوع جرم و اقدام متناسب در جهت پیشگیری از وقوع آن غفلت کرد.

وی افزود: انتظار ما این است که مدیران ادارات و سازمان‌ها در شناسایی نواقص و موارد آسیب‌پذیر حوزه تحت نظارت خود، اهتمام بیشتری ورزند تا شرایط ارتکاب جرم را برای مرتکبان ناامن کنند.

باوی گفت: سامانه جامع ارتباط مردمی قوه قضاییه (سجام) به آدرس sajam.scpd.ir، سامانه‌ای است که با هدف پیشگیری از تخلفات و جرایم و با اتکای به مشارکت عمومی افراد جامعه راه‌اندازی شده است و شهروندان می‌توانند با ورود به این سامانه، گزارش خود را بدون ذکر نام اطلاع دهند تا در این معاونت صحت و سقم گزارشات واصله از طریق دستگاه‌های مربوطه پیگیری و در صورت صحت امر مراتب به دادسراهای عمومی و انقلاب جهت اقدام لازم و قانونی اعلام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.